Mobiliti ügyfélkulcs aktiválás
Utolsó módosítás: 0001.01.01

 FOR ENGLISH CLICK HERE

Kedves Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy igénybe veszi szolgáltatásunkat és kipróbálja Mobiliti ügyfélkulcsunkat (RFID), amellyel a töltések indítása és leállítása még egyszerűbb.

Mielőtt használni kezdené a már kézhez kapott RFID kulcsot, először aktiválnia kell azt az alkalmazásban.

Aktiválás:

1.  Nyissa meg a Mobiliti alkalmazást. 

2.  Nyomjon a bal alsó sarokban található ikonra a profil megnyitásához.

 

 

 

3.  Válassza az Ügyfélkulcsok menüpontot.

 

 

 

4.  Kattintson a Ügyfélkulcs rendelés alatt található, zöld Aktiválás gombra.

Az aktiválás két féle módon is elvégezhető: manuálisan, azaz a kód beírásával, vagy a számsor beolvasásával.

Ha a kézi aktiválást választja: 

5.  A felugró ablak az RFID kulcstartón található számsor utolsó 6 számjegyét fogja kérni. Ügyeljen rá, hogy a megfelelő számokat írja be!

 

 

 

6.  Ha megbizonyosodott róla, hogy helyesen írta be a 6 számjegyet, nyomjon a Rendben gombra.

7.  Ezután egy felugró üzenet tájékoztatja a sikeres aktiválásról.

Aktiválás a kód beolvasásával:

Olvassa be az RFID-n található számsort a telefon kijelzőjén megjelenő téglalap alakú felületbe illesztve.

 

 

 

8.  A sikeres aktiválás után a Bankkártya és számlázási adatok beállítása gombra nyomva beállíthatja az RFID kulcstartó nevét és a hozzá tartozó bankkártya- és számlázási adatokat.

9.  Amennyiben elveszítené az ügyfélkulcsát, lehetősége van annak letiltására, melyet szintén ezen a felületen tud megtenni az Engedélyezve pontnál található kapcsoló segítségével. Letiltás után törölni is tudja az ügyfélkulcsot a lent megjelenő piros Ügyfélkulcs törlése gombbal.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy ügyfélkulcsa elvesztése esetén a pótlólagos ügyfélkulcs megküldésének hatályos díja bruttó 5000 Ft, melynek megrendelése az alkalmazáson keresztül lehetséges az elveszett ügyfélkulcs törlése után.

 

Ha kérdése merül fel a fentiekkel kapcsolatban, kérjük, írjon nekünk a help@mobiliti.hu e-mail címre.