Mobiliti ügyfélkulcs aktiválás
Utolsó módosítás: 0001.01.01
FOR ENGLISH CLICK HERE
Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy igénybe veszi szolgáltatásunkat és kipróbálja Mobiliti ügyfélkulcsunkat (RFID), amellyel a töltések indítása és leállítása még egyszerűbb.
Mielőtt használni kezdené a már kézhez kapott RFID kulcsot, először aktiválnia kell azt az alkalmazásban.
Aktiválás:
1. Nyissa meg a Mobiliti alkalmazást.
2. Nyomjon a bal alsó sarokban található ikonra a profil megnyitásához.
3. Válassza az Ügyfélkulcsok menüpontot.
4. Kattintson a Ügyfélkulcs rendelés alatt található, zöld Aktiválás gombra.
Az aktiválás két féle módon is elvégezhető: manuálisan, azaz a kód beírásával, vagy a számsor beolvasásával.
Ha a kézi aktiválást választja:
5. A felugró ablak az RFID kulcstartón található számsor utolsó 6 számjegyét fogja kérni. Ügyeljen rá, hogy a megfelelő számokat írja be!
6. Ha megbizonyosodott róla, hogy helyesen írta be a 6 számjegyet, nyomjon a Rendben gombra.
7. Ezután egy felugró üzenet tájékoztatja a sikeres aktiválásról.
Aktiválás a kód beolvasásával:
Olvassa be az RFID-n található számsort a telefon kijelzőjén megjelenő téglalap alakú felületbe illesztve.

8. A sikeres aktiválás után a Bankkártya és számlázási adatok beállítása gombra nyomva beállíthatja az RFID kulcstartó nevét és a hozzá tartozó bankkártya- és számlázási adatokat.
9. Amennyiben elveszítené az ügyfélkulcsát, lehetősége van annak letiltására, melyet szintén ezen a felületen tud megtenni az Engedélyezve pontnál található kapcsoló segítségével. Letiltás után törölni is tudja az ügyfélkulcsot a lent megjelenő piros Ügyfélkulcs törlése gombbal.
Felhívjuk figyelmét, hogy ügyfélkulcsa elvesztése esetén a pótlólagos ügyfélkulcs megküldésének hatályos díja bruttó 5000 Ft, melynek megrendelése az alkalmazáson keresztül lehetséges az elveszett ügyfélkulcs törlése után.
Ha kérdése merül fel a fentiekkel kapcsolatban, kérjük, írjon nekünk a help@mobiliti.hu e-mail címre.