Miért került nagyobb összeg a számlára annál, amit az applikáció kijelzett a töltés leállításakor?
Töltőberendezéseink alkalmazáson keresztüli „távvezérlése” esetén figyelembe kell venni, hogy a töltések indítása és leállítása egy informatikai háttérrendszeren keresztül valósul meg, amely a mobiltelefonos alkalmazásban kezdeményezett indítási és leállítási utasításokat 3-5 másodperc alatt dolgozza fel, majd a feldolgozást követően hasonló idő telik el, míg az indítási vagy leállítási utasítás a mobil-adatátviteli hálózaton keresztül eléri a megfelelő töltőberendezés vezérlőjét.
A mobiltelefonos alkalmazásban kezdeményezett indítások és leállítások végrehajtási idejét jelentősen befolyásolhatja a mobil-adatátviteli hálózatok állapota és elérhetősége, így az applikáció használata során feltétlenül szem előtt kell tartani, hogy a töltőberendezések csak az indítási vagy leállítási üzenetek feldolgozását követően hajtják végre a kért feladatot, ami kedvezőtlen esetben több 10 másodperccel is eltérhet az applikációban történt indítás vagy leállítás időpontjától.
Ez a gyakorlatban az jelenti, hogy az alkalmazásban megjelenő töltési idő csak tájékoztató jellegű, a tényleges töltési idő minden esetben a töltőberendezéstől kapott, zárt láncú informatikai rendszeren keresztül, időbélyegzővel ellátott üzenetek feldolgozása alapján kerül meghatározásra. A számlázás minden esetben ez utóbbi adatok alapján valósul meg.
Miért nem működik a fizikai ügyfélkulcsom (RFID)?
A töltő és a rendszer az alábbi esetekben utasíthatja el a fizikai ügyfélkulcs (RFID) használatát:
- Nincs aktiválva (Kézhezvételkor aktiválni kell a hátulján található utolsó 6 szemjeggyel.)
- Nincs engedélyezve az appból
- Nincs mögötte bankkártya és/vagy számlázási cím
- Tartozása van
- Törölte a fiókból.
A hibáról és a sikeres töltésindításról minden esetben push üzenetben értesítjük az alkalmazáson keresztül.
Elveszett RFID pótlása
Az elveszett RFID-t az appban le kell tiltani, ezt követően törölni. Új RFID igénylése 5.000 Ft ellenében lehetséges.
Hány darab fizikai ügyfélkulcsom lehet (RFID)?
Összesen 2 db ügyfélkulcs igényelhető az applikáción keresztül bruttó 5000 Ft-os ár ellenében. Az első kulcs esetében a kifizetett összeg egyenleg formájában automatikusan feltöltésre kerül az ügyfélfiókba, ami a töltésekre felhasználható.
Hogyan kaphatok áfás számlát?
A Mobiliti által kiállított számlák minden esetben áfás számlának minősülnek, ezért nem szükséges külön kérni.
Töltésemről mikor kapom meg a számlát?
A jogszabályi előírásoknak megfelelően a számlázz.hu rendszerén keresztül minden hónap 1. , 8., 16. és 24. napján reggel küldjük ki az elmúlt időszak töltéseiről az elektronikus számlát.