Üdvözöljük a Mobiliti hálózatában!
Utolsó módosítás: 0001.01.01
FOR ENGLISH CLICK HERE
Flotta ügyfelünkként Ön Magyarország 1600 töltési pontján töltheti autóját. A Mobiliti töltési szolgáltatása országszerte elérhető a közterületi töltőkön felül áruházak, bevásárlóközpontok, hotelek és vendéglátóhelyek parkolóiban, valamint Shell üzemanyag töltőállomásokon található töltőkön is.
Roamingszolgáltatásunkkal ügyfeleink Európa szerte több százezer töltőállomáson tölthetik autójukat.
A flottás „fizikai ügyfélkulcs” kényelmes használata mellett Önnek lehetősége van a díjnyertes Mobiliti applikáció nyújtotta előnyöket Flotta Tagként is igénybe venni. Amennyiben a Flotta Manager hozzárendeli a Flotta Tag privát Mobiliti app regisztrációját a cég flotta szerződéséhez (konkrétan a cégtől kapott fizikai ügyfélkulcshoz, más néven RFID-hoz), akkor Ön céges autó esetében is láthatja az alábbi adatokat:
Töltőállomásra vonatkozó valósi idejű adatok:
- hely (cím),
- típus (AC/DC, és azok teljesítménye),
- valós idejű foglaltsági adatok (Elérhető/szabad/ hibás/ utolsó használat ideje),
- töltési ár (Ft/kWh vagy Ft/perc. Mindig az adott flottára érvényes ár jelenik meg!).
Töltés indítás és leállítás lehetősége
- push üzenet a sikeres töltés indításról (akkor is ha RFID-val történt),
- app-os töltés indítás és leállítás lehetősége (akár olyan töltőn is ahol az RFID olvasó nincs beépítve).
Folyamatban lévő töltésre vonatkozó adatok:
- Mennyi ideje megy a töltés?
- Mekkora teljesítménnyel megy a töltés?
- Mennyibe kerül a töltés?
- DC töltés esetén a jármű akku. töltöttség állapota (pl. 86%).
- Push üzenet a töltés leállásról.
Adatok a lezárt töltésekről:
- e-mail alapú töltési összesítő mindent töltést követően,
- időszakos statisztikák (év/nap/hónap) -> pl.: az egyéni töltési költségkeret nyomon követése céljából,
- lezárt töltések áttekintése.
Flotta tagként mit kell tennie a hozzárendelés elvégzéséhez?
0. A hozzárendelés előfeltétele, hogy Ön már rendelkezzen Mobiliti flottás fizikai ügyfélkulccsal!
Ha ezzel még nem rendelkezik, akkor kérje azt a Flotta Managerétől.
1. Töltse le a Mobiliti appot, vagy ha már letöltötte, mindig frissítse a legutolsó verzióra!
2. Regisztráljon a (személyes) céges e-mail címével a Mobiliti appban!
(Regisztrációt követően Önnek nem szükséges bankkártya adatot megadnia.)
3. Küldje meg a Flotta Managernek a regisztráció során Ön által megadott e-mail címet!
4. A Flotta Manager hívja meg Önt a Flotta Portálon!
(A Flotta Portálhoz csak a Flotta Manager fér hozzá, Flotta Tag nem.)
5. A rendszer értesíti, ha Ön Flotta taggá vált. Várja meg a visszaigazoló üzeneteket!
6. FONTOS: Állítsa be alapértelmezettnek a céges fizikai ügyfélkulcsot:
Töltés indítás és kezelés Flotta tagok számára / GYIK
Hogyan tud töltést indítani?
1. Mobilról:
1.1. Ellenőrizze, hogy a céges ügyfélkulcsa legyen kiválasztva alapértelmezettként!
1.2. Csatlakoztassa a gépjárművet a töltőhöz!
1.3. Indítsa el a töltést a Mobiliti alkalmazásból!
1.4. Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!
1.5. Ellenőrizze a Mobiliti appban a töltés elindulásáról kapott push üzenetet!
2. Fizikai ügyfélkulccsal (RFID):
2.1. Csatlakoztassa a gépjárművet a töltőhöz!
2.2. Érintse hosszan a tokent a töltőoszlophoz.
2.3. DC töltő esetén kövesse a kijelzőn megjelenő utasításokat.
2.4. Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!
2.5. Ellenőrizze a Mobiliti appban a töltés elindulásáról kapott push üzenetet!
Hol látja a folyamatban lévő töltéseit?
A Mobiliti appban nyomon követheti a futó töltés állapotát.
Hogyan tudja leállítani a futó töltést?
Tipp: Függetlenül attól, hogy a töltést a Mobiliti appal vagy fizikai ügyfélkulccsal indította, a töltés leállítása az alábbi két módon elvégezhető:
1. Mobilról:
1.1. A Futó töltés képernyőn a „Húzd el a leállításhoz” csúszka elhúzásával.
1.2. Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!
1.3. Válassza le a töltőkábelt a járműről!
2. Fizikai ügyfélkulccsal (RFID):
2.1. Érintse a töltő kulcsot a töltőn jelzett felülethez!
2.2. Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!
2.3. Válassza le a töltőkábelt a járműről!
A töltés akár távolról is leállítható?
Igen, a Mobiliti alkalmazással ez lehetséges. Kérjük, a töltést követően haladéktalanul álljon el a töltőállomásról, hogy az mások számára is elérhető legyen.
Mi a teendő, ha nem indul el a töltés?
Kérjük, keresse fel az éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálatunkat a töltőállomáson jelzett telefonszámon.
Ki fizeti a töltést?
Ha a céges fizikai ügyfélkulccsal vagy mobilon a Mobiliti appban a céges ügyfélkulcsot kiválasztva indítja a töltést, akkor azt a cég fizeti a Mobilitivel kötött flottaszerződésben foglaltak szerint.
(A számlát közvetlenül a cég kapja. A Flotta Manager részére a Flotta Portálon, egyedi, Flotta Tagokra vonatkozó töltési/költési riportok is elérhetőek.)
Mennyibe kerül a Flottás töltés?
A töltés ára a Mobiliti alkalmazásban és a töltési összesítőkben megjelenített költségek szerint alakul. Kérjük, hogy roaming töltések esetén minden esetben győződjön meg az érvényes árazásról!
A külföldi (roaming) töltések díját is a Mobiliti elszámolási rendszerén keresztül, forintban számlázzuk.
Mi a teendő, ha a Flotta tag nem a megfelelő ügyfélkulcsot választotta ki alapértelmezettnek, és ezért a töltés költsége a privát bankkártyáját terhelte?
Sajnos nincs mód utólagos visszatérítésre vagy átkönyvelésre.