Töltés Mobiliti ügyfélkulccsal (RFID) / Ügyfélkulcs rendelés
Utolsó módosítás: 0001.01.01

FOR ENGLISH CLICK HERE

 

 

Töltsön egyszerűbben, gyorsabban a Mobiliti-ügyfélkulccsal!


Töltés indítása Mobiliti-ügyfélkulccsal (RFID):

1.Csatlakoztassa a gépjárművet a töltőhöz.

2.Érintse hosszan a tokent a töltőoszlophoz.

3.DC töltő esetén kövesse a kijelzőn megjelenő utasításokat.

4.Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!

5.Ellenőrizze, hogy a töltés sikeresen elindult e. Amennyiben nem, ismételje meg a folyamatot.

 

 

Az ügyfélkulcs az applikáción keresztül 5000 Ft-os ár ellenében igényelhető, és postai úton kézbesítjük. Az első kulcs megrendelésekor kifizetett összeg egyenleg formájában automatikusan feltöltésre kerül az ügyfélfiókba, ami a töltésekre felhasználható.


Fizikai ügyfélkulcs rendelése

A rendelés megkönnyítése érdekében bemutatjuk a folyamatot:

1.  Nyissa meg a Mobiliti alkalmazást.

2.   Nyomjon a bal alsó sarokban található ikonra a személyes profilja megnyitásához.

 

3.  Ahogyan a Mobiliti töltők használatához, úgy a Mobiliti ügyfélkulcs rendeléséhez és használatához is szükség van a bankkártyaadatok és a számlázási cím megadására.

4.  A Fizetés menüpont alatt tud bankkártyát hozzáadni, illetve már meglévőt módosítani/törölni.

 

 

5.  A Számlázási adatok menüpont alatt tud számlázási címet hozzáadni, illetve a már meglévőt törölni.

6.  Ha hozzáadta a bankkártyát, és megadta a számlázási adatokat, válassza az Ügyfélkulcsok menüpontot.

7.  Kattintson a lent található Fizikai ügyfélkulcs igénylése gombra.

 

8.  Adja meg a szállítási adatokat – azt a címet, ahova szeretné, hogy az ügyfélkulcsot küldjük. Ez megegyezhet a számlázási adatoknál megadott címmel, de másik címet is megadhat. Kérjük, ügyeljen rá, hogy amennyiben több lakás/cég is található a címen, az emelet/ajtót is tüntesse fel, illetve cég esetén a cég nevét is adja meg az egyik „név” mezőben!   

9.  Miután megadta az adatokat, nyomjon a Rendelés gombra.

10.  A felugró üzenetben ellenőrizze a szállítási adatok helyességét, majd kattintson a Rendben-re. 

11.  Üzenetben tájékoztatjuk a sikeres rendelésről.

     

12.  Az Ügyfélkulcs menüpontban, a Fizikai ügyfélkulcs alatt, a Fizikai ügyfélkulcs- igényléseknél megjelenik a Postázás alatt állapot. 

13.  Ha az RFID-kulcstartót a postázástól számítva 10 munkanapon belül nem kapja meg, kérjük, hogy e-mailben jelezze felénk a help@mobiliti.hu címen.

Esetleges kérdéseit is a help@mobiliti.hu e-mail-címen várjuk.