Töltés Mobiliti ügyfélkulccsal (RFID) / Ügyfélkulcs rendelés
Utolsó módosítás: 0001.01.01
FOR ENGLISH CLICK HERE
Töltsön egyszerűbben, gyorsabban a Mobiliti-ügyfélkulccsal!
Töltés indítása Mobiliti-ügyfélkulccsal (RFID):
1.Csatlakoztassa a gépjárművet a töltőhöz.
2.Érintse hosszan a tokent a töltőoszlophoz.
3.DC töltő esetén kövesse a kijelzőn megjelenő utasításokat.
4.Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!
5.Ellenőrizze, hogy a töltés sikeresen elindult e. Amennyiben nem, ismételje meg a folyamatot.
Az ügyfélkulcs az applikáción keresztül 5000 Ft-os ár ellenében igényelhető, és postai úton kézbesítjük. Az első kulcs megrendelésekor kifizetett összeg egyenleg formájában automatikusan feltöltésre kerül az ügyfélfiókba, ami a töltésekre felhasználható.
Fizikai ügyfélkulcs rendelése
A rendelés megkönnyítése érdekében bemutatjuk a folyamatot:
1. Nyissa meg a Mobiliti alkalmazást.
2. Nyomjon a bal alsó sarokban található ikonra a személyes profilja megnyitásához.
3. Ahogyan a Mobiliti töltők használatához, úgy a Mobiliti ügyfélkulcs rendeléséhez és használatához is szükség van a bankkártyaadatok és a számlázási cím megadására.
4. A Fizetés menüpont alatt tud bankkártyát hozzáadni, illetve már meglévőt módosítani/törölni.
5. A Számlázási adatok menüpont alatt tud számlázási címet hozzáadni, illetve a már meglévőt törölni.
6. Ha hozzáadta a bankkártyát, és megadta a számlázási adatokat, válassza az Ügyfélkulcsok menüpontot.
7. Kattintson a lent található Fizikai ügyfélkulcs igénylése gombra.
8. Adja meg a szállítási adatokat – azt a címet, ahova szeretné, hogy az ügyfélkulcsot küldjük. Ez megegyezhet a számlázási adatoknál megadott címmel, de másik címet is megadhat. Kérjük, ügyeljen rá, hogy amennyiben több lakás/cég is található a címen, az emelet/ajtót is tüntesse fel, illetve cég esetén a cég nevét is adja meg az egyik „név” mezőben!
9. Miután megadta az adatokat, nyomjon a Rendelés gombra.
10. A felugró üzenetben ellenőrizze a szállítási adatok helyességét, majd kattintson a Rendben-re.
11. Üzenetben tájékoztatjuk a sikeres rendelésről.
12. Az Ügyfélkulcs menüpontban, a Fizikai ügyfélkulcs alatt, a Fizikai ügyfélkulcs- igényléseknél megjelenik a Postázás alatt állapot.
13. Ha az RFID-kulcstartót a postázástól számítva 10 munkanapon belül nem kapja meg, kérjük, hogy e-mailben jelezze felénk a help@mobiliti.hu címen.
Esetleges kérdéseit is a help@mobiliti.hu e-mail-címen várjuk.