Flotta szerződéskötés
Utolsó módosítás: 0001.01.01

Hogyan lehet Ön szerződött flotta felhasználónk?

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével!

 

KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP


FONTOS! Az űrlap kitöltése előtt feltétlenül olvassa el a Mobiliti Flotta szolgáltatásra vonatkozó tájékoztatót és a szolgáltatás általános szerződési feltételeit.

 

Tájékoztató - Mobiliti Flotta töltési szolgáltatás

Általános Szerződési Feltételek Jogalany szervezetek részére

 

Mi történik az űrlap kitöltését követően?

  1. Hitelminősítés: Munkatársaink a nyilvánosan elérhető cégnyilvántartási adatok alapján hitelminősítést végeznek. Az elvégzett vizsgálat alapján Társaságunk a szolgáltatás megkezdését pénzügyi biztosíték nyújtásához kötheti, melynek formájáról és összegéről a szerződéskötési folyamat során adunk tájékoztatást.
    Miért van szükség hitelminősítésre? Mert a szolgáltatás ellenértékét a flotta felhasználóink utólag fizetik meg, ezért szerződéskötés előtt meg kell győződnünk a leendő partnereink hitelképességéről. (A vizsgálat az MVM Csoport irányelvei szerinti történik.)
  2. Felkeressük önt: Munkatársunk két munkanapon belül felkeresi Önt és tájékoztatja a szerződéskötés folyamatról, valamint bemutatja Önnek a szerződés vázlatát.
  3. Szerződést kötünk: A szerződés mindkét fél által aláírásra kerül.
    Óvadék számla: Óvadék számla nyitására akkor kerül sor, amennyiben a hitelminősítés alapján az indokolt.
  4. Ügyfél „onboarding” folyamat: A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges gyakorlati tennivalók, melyek a következők:

 

Az ügyfél „onboarding” folyamat lépései:

 

  1. Töltse le a Mobiliti app-ot: 
    Mobiliti alkalmazás letöltése és telepítése egy erre alkalmas okostelefonra.
  2. Regisztráljon a Mobiliti app-ba: ügyfélfiókot kell regisztrálni az Ön cége vagy intézménye számára.
    Kérjük egy kifejezetten erre a célra létrehozott e-mail-címet használjon, pl.: mobiliti(kukac)cegnev.hu.
    A regisztrációhoz Önnek nem kell bankkártya adatot megadnia! 
  3. Állítson be számlázási címet a „Számlázási adatok”  menüpontban a „Számlázási adat hozzáadása” gombbal. A számlázási címet később bármikor módosíthatja a Flotta Portálon.
  4. Küldje el munkatársunknak, milyen e-mail címmel regisztrált a Mobiliti app-ba!
  5. Munkatársunk ezt követően átállítja a profilt Flotta fiókká.
  6. Lépjen be a Mobiliti Flotta portálba a fleet.mobiliti.hu címen, a Mobiliti alkalmazásban megadott e-mail cím és jelszó párossal. Kollégánk segítségére lesz a Flotta szolgáltatás és a Flotta Portál gyakorlati megismertetésében.
  7. Állítsa be a cége vagy intézményé számára preferált számlázási módot.
  8. Rendelje meg a töltéshez szükséges tokeneket (vagy más néven fizikai ügyfélkulcsokat) a Mobiliti Flotta portál „Tokenek” menüben a „Token rendelés” gombbal. A megrendelés ellenértékének beérkezése után Munkatársunk elküldi a (biztonsági okokból még) inaktív tokeneket Önnek.
  9. Aktiválja a tokeneket, majd igény szerint elnevezheti és ki is oszthatja azokat flotta tag felhasználónak.
  10. Töltsön szabadon a Mobiliti szolgáltatási körébe tartozó és a Mobilitivel elérhető töltőpontokon köztük az IONITY töltőhálózatán.