Meddig tart a feltöltött összegek felhasználásának időtartama, milyen időponttól számítja ezt a rendszer?
A 2022-ben vásárolt kuponok 2022. év végéig használhatók fel. Az ajándékba küldött kuponok is csak eddig azidőpontig használhatók, függetlenül a kiküldés és aktiválás időpontjától. A 2022-ben vásárolt, de fel nem használt kuponok is lejárnak 2022.12.31-én.
Hol, milyen felületen ellenőrizhető a feltöltött egyenleg?
Az aktuális egyenleg és a lejárati dátum a Mobiliti app profil/ kuponok menüpontban ellenőrizhető. A töltés megkezdése előtt is látható az egyenleg, majd a töltést követően a kapott e-mailben szintén.
Mikor készül el a számla a feltöltött egyenlegről?
Email alapú bizonylat és számla a vásárlást követően azonnal elkészül.
Az akció ideje alatt a kapott számlán az az összeg szerepel, amennyiért ténylegesen vásároltunk, vagy az „akciós”, megnövelt értékű feltöltött összeg?
A számlán az az összeg jelenik meg, amennyit ténylegesen fizetnie kell az ügyfélnek, azaz a vásárlás ellenértéke. A pluszösszeg a felhasználásnál jelentkezik.
Milyen tételként jelenik meg a számlázás során a feltöltött összeg?
Minden Prepaid vásárlást külön számlázunk. A Prepaid-del történő töltésről az OSZF-ben és itt tájékozódhat bővebben: https://www.mobiliti.hu/emobilitas/nyilvanos-toltes/egyeb-fizetesi-megoldasok
Létrehozott kuponok aktiválhatók-e cím és bankkártya adtok nélküli Mobiliti ügyfélfiókban?
Aktiválhatók, de töltés indításra nincs lehetőség számlázási cím és bankkártya adatok megadása nélkül.
Ha a saját részre történő Prepaid vásárlás után a fiókból törlik a korábban regisztrált bankkártyát, felhasználható-e az egyenleg?
Nem, töltés indításhoz mindenképpen szükséges bankkártyát beállítani. Erre azért van szükség, ha esetleg az utolsó töltés összege meghaladja a rendelkezésre álló Prepaid összeget, abban az esetben is ki tudja egyenlíteni a töltés díját.
Az e-mailben kiküldött kuponkód meddig aktiválható?
A lejárati dátumig aktiválható.
Az e-mailben küldött kód csak a címzett fiókjába tölthető fel, vagy bárki, aki megismeri a kódot, aktiválhatja azt a saját fiókjában is?
Bárki aktiválhatja, aki birtokában van a kódnak. Ha a kódot egyszer már aktiválták, újra nem aktiválható. Fontos, hogy a kódot illetéktelen személyekkel ne ossza meg!
Létrehozható-e egy fiókban egymás után több - pl. 10.000 Ft-os - kupon is, amiket saját e-mail címre kiküldve és később azokat bediktálva, bárkinek kiadhatók a 10eFt-os töltési egyenlegek?
Igen. Ilyen esetekben a saját e-mail címre kell elküldeni a kuponokat. Az elküldött kuponok a lejárat időpontjáig, bármelyik Mobiliti ügyfélfiókban aktiválhatók és felhasználhatók.
Hibás e-mail címre küldött és aktivált kód törlésére van-e lehetőség?
Elküldött és aktivált kupon esetében nincs lehetőség a már aktivált kupon törlésére.
Ha véletlenül nem a megfelelő (ténylegesen megajándékozni kívánt) címzett e-mai címe lett megadva, hogyan kaphatja meg a kupon kódját a megfelelő címzett?
A vásárlást követően maga a vásárló is megkapja a kupon kódját, így ha hiba történt az e-mail cím megadása során, úgy utólag is el tudja küldeni azt a kívánt személynek. De kétszer nem lehet ugyanazt a kódot aktiválni.
Fiók törlése esetén a fiókban fel nem használt egyenlegnek mi lesz a sorsa?
Ebben az esetben a fiókba feltöltött egyenleg elveszik, ahogyan például egy feltöltő kártyás mobiltelefon csomag esetén sem visszatéríthető az összeg a szerződés törlése után.
Visszatérítésre (refund) van mód?
Nincs.