Mobiliti roaming szolgáltatás
Utolsó módosítás: 0001.01.01

 

FOR ENGLISH CLICK HERE

Regisztrált ügyfeleink számára már más hazai és külföldi üzemeltetők hálózatai is elérhetőek, pl. az IONITY európai ultragyors töltőhálózata, vagy a hazai LIDL áruházak töltőberendezései.

A Mobilitivel nemcsak Magyarország, de egész Európa átjárható.

Roaming szolgáltatásunk legfontosabb előnye, hogy külföldön is a kényelmes és biztonságos Mobiliti alkalmazással, annak elszámolási rendszerében, forint alapon valósul meg a töltés.

Elkerülhető újabb, idegen alkalmazások letöltése, a személyes, érzékeny adatok megadása.

 

Mit nyújt a Mobiliti roaming szolgáltatás?

  • Kényelmes, biztonságos töltés a Mobiliti alkalmazásával a folyamatosan bővülő töltőhálózaton.
  • Töltési lehetőség Európában.
  • Hozzáférés az IONITY hazai és külföldi 350 kW teljesítményű, szupergyors töltőhálózatához.
  • Forint alapú elszámolás, magyar nyelvű ÁFÁ-s számlával.
  • Előterhelés nélküli töltésindítás.


Mennyibe kerül a roaming töltés?

A roaming esetén minden töltőpontnak egyedi árazása van. Mindig ellenőrizd a Mobiliti applikációban az adott töltőpont és a Mobiliti kényelmi szolgáltatások díjait.


Fontos:

  • A roaming töltés szerződött flotta partnereink számára is elérhető.
  • Mobiliti-ügyfélkulccsal applikáció nélkül is indítható töltés amennyiben az adott szolgáltató és töltői támogatják az RFID-hitelesítést.

 

Külföldi villanyautósok Magyarországi töltése:

  • A külföldről hazánkba érkező villanyautósok, részére is elérhető a Mobiliti teljes töltőhálózata amennyiben a hazai szolgáltatójuk már a Mobiliti roaming partnere.

 

Gyakran ismételt kérdések


Mit jelent a roaming?

A Mobiliti regisztrált ügyfelei nemcsak a Mobiliti által üzemeltetett töltőkön, hanem „idegen”, akár külföldi töltőüzemeltetők hálózatain is a Mobiliti alkalmazással vagy fizikai ügyfélkulccsal indíthatnak töltést.

A megoldás hasonló a mobiltelefon-szolgáltatók roamingszolgáltatásaihoz, amikor külföldön is a hazai operátorod szolgáltatásait és roaming árképzését használhatod, valamint a hazai ügyfélszolgálat támogatását élvezheted.

 

A Mobiliti roaming csak külföldön elérhető?

Nem, akár Magyarországon belül is lehetőséged van pl. az IONITY töltő hálózatán a Mobiliti applikációval vagy (Mobiliti) fizikai ügyfélkulccsal töltést indítani.

 

Honnan tudom, hogy egy töltő elérhető-e a Mobiliti roamingszolgáltatásával?

Minden esetben az Mobiliti applikációban tájékozódj. A dedikált Mobiliti roamingtöltő pont ikon és a töltőpont leírása segít a roamingtöltők beazonosításában.

 

Mely országokban érhető el a Mobiliti roamingszolgáltatása?

Minden esetben az Mobiliti applikációban tájékozódj. A „szűrés” menüben állítsd be, mely országok roamingtöltőit szeretnéd az applikációban megjeleníteni.

 

A roamingárak azonosak a Mobiliti általános listaáraival?

Nem, minden töltőpontnak egyedi árképzése van. Mindig ellenőrizd a Mobilit applikációban az adott töltőpont és a Mobiliti kényelmi szolgáltatások árait.

 

Roaming esetén is felhasználhatok kupont?

Igen, a rendelkezésedre álló kupont roamingtöltés során is felhasználhatod.

 

Miért drágább a töltés annál, mint ami a roamingtöltő ponton fel van tüntetve?

Bizonyos esetekben a Mobiliti drágább árakat ajánl, mint ami a töltőponton fel van tüntetve. Ez a különbség a helyi töltőpont-üzemeltető és a Mobiliti közötti szerződéses megállapodásokra vezethető vissza.

 

Roaming esetén kell számolnom előzetes zárolással?

Nem, a Mobiliti akkor sem alkalmaz előzetes zárolást a bankszámládon, ha az a töltőponton vagy a töltőpont alapértelmezett szolgáltatójának az applikációjában fel van tüntetve. (Csak a Mobiliti applikációban feltüntetett árakkal és kényelmi díjakkal kell számolnod.)

 

Miért kell töltésindítási díjat fizetnem?

A töltésindítási díj a kényelmi szolgáltatás felára, amiért cserébe a Mobiliti roamingszolgáltatásait igénybe tudod venni.

 

Milyen pénznemben fizetek roaming esetén?

Minden esetben forintban tudsz fizetni, az ár tartalmazza a magyar áfát.

A fizetési tranzakció az OTP SimplePay rendszerén keresztül valósul meg.

 

Roamingtöltés esetén is magyar nyelvű (áfás) számlát kapok?

Igen, a Mobiliti minden esetben a magyarországi szabályoknak megfelelő és az ÁSZF szerinti elektronikus számlát állít ki.

 

Flottaügyfélként is használhatom a roamingszolgáltatást?

Ez a Mobiliti és a flottaüzemeltetőd között létrejött megállapodástól függ. Kérjük, tájékozódj a flottaüzemeltetődnél.

 

Mit kell tennem, ha töltés közben a parkolás nem díjmentes?

Amennyiben a parkolás nem díjmentes, akkor a parkolási díjat külön kell rendezned, ez a Mobiliti applikációval nem lehetséges. Kérjük, minden esetben tájékozódj a helyi parkolási díjakról. A Mobiliti nem vállal felelősséget az esetlegesen felmerülő parkolási díjak kapcsán.

 

Minden roamingtöltőn használhatok fizikai töltőkulcsot és a Mobiliti alkalmazást?

Nem, bizonyos töltőkön vagy csak az applikáción keresztül, vagy csak fizikai ügyfélkulccsal tudsz töltést indítani.

 

Mit kell tennem, ha nem indul el a töltés?

Győződj meg róla, hogy mindent megfelelően végeztél-e el, és arról, hogy az adott töltőberendezés a Mobiliti roamingszolgáltatásával valóban elérhető-e.

Ha a fizikai töltőkulccsal nem indul el a töltés, akkor próbáld meg applikációval elindítani.

Ha a töltés olyan berendezésen nem indul el, amely roamingtöltőként jelölt, akkor jelezd azt közvetlenül a töltőberendezés üzemeltetőjének. Amennyiben azt feltételezed, hogy a töltés a Mobiliti applikáció vagy a Mobiliti-profilod miatt nem indul el, akkor fordulj ügyfélszolgálatunkhoz. Kollégáinktól külföldi utad során is magyarul kaphatsz segítséget a nap 24 órájában.

 

Mit kell tennem, ha a töltés végeztével a töltőkábel nem távolítható el?

Győződj meg róla, hogy mindent megfelelően végeztél-e el, próbáld meg a töltés leállítását és a kireteszelést többször is megkísérelni.

Várj pár percet, és próbáld meg újra. Előfordulhat, hogy pár perc várakozást követően a töltés leáll.

Ha mégsem sikerül megoldást találnod, akkor vedd fel a kapcsolatot a töltőpont üzemeltetőjével.