Mobiliti ügyfélfiók törlése
Utolsó módosítás: 0001.01.01
Amennyiben Mobiliti alkalmazásunkban regisztrált fiókjának törlését szeretné kérni, kérjük küldje meg kérését e-mailben a help@mobiliti.hu címre, az alábbi adatokkal:
- Mobiliti fiókjának ügyfélszáma, és
- a fiókhoz regisztrált e-mail cím,
- vagy a fiókba felvett számlázási cím,
- vagy a fiókhoz tartozó fizikai ügyfélkulcs azonosítója.
Felhívjuk figyelmét, hogy fiókjának törlésével a fiókban megadott és a fiókhoz rendelt minden adat törlésre kerül, a törlés után azok visszaállítására nem lesz lehetőség! A fiókhoz rendelt fizikai ügyfélkulcs is véglegesen törlésre kerül, a későbbiekben újra nem aktiválható, másik fiókhoz nem rendelhető.
Deleting your Mobiliti account
If you wish for your Mobiliti account to be deleted please let us know by sending an e-mail request for account deletion to help@mobiliti.hu and giving us the following data:
- customer number of the account to be deleted and
- e-mail address registered to the account
- or the billing address added in the account,
- or the ID of the physical RFID connected to the account.
Please note that with the deletion of your Mobiliti account, all of your data stored in the account will be deleted. Physical charging keys connected to the deleted account are deleted permanently and cannot be recovered or added to an other Mobiliti account.