Négy DC töltőállomáson kombinált árazást vezet be tesztjelleggel az MVM Mobiliti
Utolsó módosítás: 2023.04.27
FOR ENGLISH CLICK HERE
2023. április 28. reggel 6 órától az alább felsorolt töltőállomásain publikus tesztüzemet indít az MVM Mobiliti és az eddigi időalapú árazást kombinált, azaz energia- és időalapú (kWh és perc) árazással váltja fel.
A tesztidőszakban érintett töltők az Auchan áruházlánc budaörsi, soroksári, óbudai és fóti parkolóiban található DC-töltők.
Az adott töltőkre érvényes árak minden esetben a Mobiliti applikációjában találhatók meg. (A Mobiliti az árváltozás jogát fenntartja.)
A Mobiliti a tesztidőszak tapasztalatai és a felhasználók visszajelzései alapján dönt annak időtartamáról és a tesztidőszak utáni ár kialakításáról.
Véleménye fontos számunkra! Ossza meg az applikáció felületén:
Ha tetszik, nyomjanak „like”-ot az adott töltő adatlapján, az „Információ” fül alatt.
Vagy küldjenek szöveges visszajelzést a „Beállítások” felületen, az „Észrevételed van?” pont alatt.
Kérdések és válaszok
Miért előnyös a kombinált árazás a Mobiliti ügyfeleinek?
A töltési egységár főként a töltésre fordított energiától függ, így a kisebb akkumulátorral rendelkező és lassabban töltő e-autók esetén arányosabb díjazás valósul meg.
Az időalapú ár pedig arra ösztönzi felhasználóinkat, hogy csak addig foglalják a töltőállomást, ameddig arra ténylegesen szükségük van, így segítve a többi e-autóst.
Miért alkalmazunk tesztidőszakot, és miért csak bizonyos töltőkön érhető el a kombinált árazás?
A Mobiliti hazai meghatározó e-mobilitási szolgálatóként számos e-autós részére jelenti a továbbjutáshoz szükséges töltési megoldást. Ügyfeleink érdekeit szem előtt tartva számunkra a stabil működés fenntartása kiemelt fontossággal bír, ezért a jelentős változtatásokat töltőinknek csak kisebb csoportján teszteljük. A tesztidőszak egyúttal választási lehetőséget is ad ügyfeleinknek, hogy részt kívánnak-e venni a tesztben, vagy sem.
Mi történik a tesztidőszakot követően?
A Mobiliti az első tapasztalatok és a felhasználói visszajelzések alapján dönt a teszt esetleges kiterjesztéséről további töltőkre vagy az árazás módosításáról, a teszt lezárásáról és a tesztidőszakon túli árazási módszertanáról, ezért is fontos, hogy minél több visszajelzést kapjunk az ügyfeleinktől.