Megújult az NKM e-autó töltő applikációja
Utolsó módosítás: 2019.08.13
Az NKM applikációja felvette a Mobiliti márkanevet, az ügyfelek ezentúl Mobiliti néven találják meg az alkalmazást az áruházakban. A Mobiliti töltőállomásain mindenhol megszűnt a kábel csatlakoztatása utáni automatikus töltés-indítás. Ez a funkció már csak az NKM Mobiliti applikációjából kezdeményezhető, illetve regisztrált ügyfelek részére RFID azonosítóval történő töltés-indítás is elérhető.
>Az alkalmazás az elmúlt időszakban több funkcióval bővült és a felület is teljesen megújult. A felhasználók már látják az egyes töltők állapotát, valamint a fizetés és számlázás is az alkalmazáson keresztül történik. A váltóáramú (AC), 22 kW-os töltőkön teszt üzemmód fut, melyeket ingyenesen tudnak igénybe venni a Mobiliti ügyfelei. Az 50 kW-os egyenáramú (DC) villámtöltőkön és a 43 kW-os váltóáramú (AC) villámtöltőkön a jelenlegi tesztfizetési időszakban 50 Ft/perc a díjazás. A tesztidőszak várhatóan több hónapig tart. A tesztidőszak eredményétől is függ a végleges díjazás.
Ezen kívül kuponrendszer, instrukciós képernyő és parkoló szenzor pilot is elérhető az appon keresztül. A töltés indításáról, leállításáról és az esetleges hibákról küldött push értesítés egyedülálló az egész e-mobilitás piacon. A Mobilitinek augusztus 12-én országos roadshowja volt, amelynek célja a Mobiliti töltők által biztosított országos átjárhatóság demonstrálása. A roadshow Veresegyházáról indult, Hatvan, Miskolc, Debrecen, Balástya, Kecskemét, Dunaújváros, Székesfehérvár, Sormás, Zalaegerszeg, Szombathely, Győr, Budaörs, Köki, Maglód, Csömör, Dunakeszi megállókkal. Az ezzel kapcsolatos részletek az NKM Facebook oldalán érhetők el.
Az NKM-hez tartozó NKM Mobilitás Kft. az országban elsőként valósította meg a főutak és autópályák mentén a villámtöltős lefedettséget. A Mobiliti ügyfelei az eddigi fejlesztéseknek köszönhetően már 101 db nyilvános töltőn és 208 db nyilvános töltési ponton tudják igénybe venni a szolgáltatást, amelyek közül 17 villámtöltő található Magyarország legfontosabb útvonalai mentén.
A Mobiliti ügyfelei 0-24 órában működő telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kaphatnak segítséget a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban.