Fizikai ügyfélkulcs rendelés
Utolsó módosítás: 0001.01.01
FOR ENGLISH CLICK HERE
A rendelés megkönnyítése érdekében bemutatjuk a folyamatot:
1. Nyisd meg a Mobiliti alkalmazást.
2. Nyomj a bal alsó sarokban található ikonra a profilod megnyitásához.
3. Ahogyan a Mobiliti töltők használatához, úgy a fizikai ügyfélkulcs rendeléséhez és használatához is szükség van a bankkártyaadatok és számlázási cím megadására.
4. A Fizetés menüpont alatt tudsz bankkártyát hozzáadni, illetve már meglévőt módosítani/törölni.

5. A Számlázási adatok menüpont alatt tudsz számlázási címet hozzáadni, illetve a már meglévőt törölni.

6. Ha hozzáadtad a bankkártyát, és megadtad a számlázási adatokat, válaszd az Ügyfélkulcsok menüpontot.
7. Nyomj a lent található Fizikai ügyfélkulcs igénylése gombra.

8. Add meg a szállítási adatokat – azt a címet, ahova szeretnéd, hogy az ügyfélkulcsot küldjük. Ez megegyezhet a számlázási adatoknál megadott címmel, de másik címet is megadhatsz. Kérjük, ügyelj rá, hogy amennyiben több lakás/cég is található a címen, az emelet/ajtót is tüntesd fel, illetve cég esetén a cég nevét is add meg az egyik „név” mezőben!

9. Miután megadtad az adatokat, nyomj a Rendelés gombra.
10. A felugró üzenetben ellenőrizd a szállítási adatok helyességét, majd nyomj a Rendben-re.
11. Üzenetben tájékoztatunk a sikeres rendelésről.
12. Az Ügyfélkulcs menüpontban, a Virtuális ügyfélkulcs alatt megjelenik a Fizikai ügyfélkulcs igényléseknél a Postázás alatt állapot.

13. Ha az RFID kulcstartót a postázástól számítva 10 munkanapon belül nem kapod meg, kérünk, hogy e-mailben jelezd felénk a help@mobiliti.hu címen.
Esetleges kérdéseidet is a help@mobiliti.hu e-mail-címen várjuk.
Üdvözlettel
Mobiliti