Mit jelent a roaming?
A Mobiliti regisztrált ügyfelei nemcsak a Mobiliti által üzemeltetett töltőkön, hanem „idegen”, akár külföldi töltőüzemeltetők hálózatain is a Mobiliti alkalmazással vagy fizikai ügyfélkulccsal indíthatnak töltést.
A megoldás hasonló a mobiltelefon-szolgáltatók roamingszolgáltatásaihoz, amikor külföldön is a hazai operátorod szolgáltatásait és roaming árképzését használhatod, valamint a hazai ügyfélszolgálat támogatását élvezheted.
A Mobiliti roaming csak külföldön elérhető?
Nem, akár Magyarországon belül is lehetőséged van pl. az IONITY töltő hálózatán a Mobiliti applikációval vagy (Mobiliti) fizikai ügyfélkulccsal töltést indítani.
Honnan tudom, hogy egy töltő elérhető-e a Mobiliti roamingszolgáltatásával?
Minden esetben az Mobiliti applikációban tájékozódj. A dedikált Mobiliti roamingtöltő pont ikon és a töltőpont leírása segít a roamingtöltők beazonosításában.
Mely országokban érhető el a Mobiliti roamingszolgáltatása?
Minden esetben az Mobiliti applikációban tájékozódj. A „szűrés” menüben állítsd be, mely országok roamingtöltőit szeretnéd az applikációban megjeleníteni.
A roamingárak azonosak a Mobiliti általános listaáraival?
Nem, minden töltőpontnak egyedi árképzése van. Mindig ellenőrizd a Mobilit applikációban az adott töltőpont és a Mobiliti kényelmi szolgáltatások árait.
Roaming esetén is felhasználhatok kupont?
Igen, a rendelkezésedre álló kupont roamingtöltés során is felhasználhatod.
Miért drágább a töltés annál, mint ami a roamingtöltő ponton fel van tüntetve?
Bizonyos esetekben a Mobiliti drágább árakat ajánl, mint ami a töltőponton fel van tüntetve. Ez a különbség a helyi töltőpont-üzemeltető és a Mobiliti közötti szerződéses megállapodásokra vezethető vissza.
Roaming esetén kell számolnom előzetes zárolással?
Nem, a Mobiliti akkor sem alkalmaz előzetes zárolást a bankszámládon, ha az a töltőponton vagy a töltőpont alapértelmezett szolgáltatójának az applikációjában fel van tüntetve. (Csak a Mobiliti applikációban feltüntetett árakkal és kényelmi díjakkal kell számolnod.)
Miért kell töltésindítási díjat fizetnem?
A töltésindítási díj a kényelmi szolgáltatás felára, amiért cserébe a Mobiliti roamingszolgáltatásait igénybe tudod venni.
Milyen pénznemben fizetek roaming esetén?
Minden esetben forintban tudsz fizetni, az ár tartalmazza a magyar áfát.
A fizetési tranzakció az OTP SimplePay rendszerén keresztül valósul meg.
Roamingtöltés esetén is magyar nyelvű (áfás) számlát kapok?
Igen, a Mobiliti minden esetben a magyarországi szabályoknak megfelelő és az ÁSZF szerinti elektronikus számlát állít ki.
Flottaügyfélként is használhatom a roamingszolgáltatást?
Ez a Mobiliti és a flottaüzemeltetőd között létrejött megállapodástól függ. Kérjük, tájékozódj a flottaüzemeltetődnél.
Mit kell tennem, ha töltés közben a parkolás nem díjmentes?
Amennyiben a parkolás nem díjmentes, akkor a parkolási díjat külön kell rendezned, ez a Mobiliti applikációval nem lehetséges. Kérjük, minden esetben tájékozódj a helyi parkolási díjakról. A Mobiliti nem vállal felelősséget az esetlegesen felmerülő parkolási díjak kapcsán.
Minden roamingtöltőn használhatok fizikai töltőkulcsot és a Mobiliti alkalmazást?
Nem, bizonyos töltőkön vagy csak az applikáción keresztül, vagy csak fizikai ügyfélkulccsal tudsz töltést indítani.
Mit kell tennem, ha nem indul el a töltés?
Győződj meg róla, hogy mindent megfelelően végeztél-e el, és arról, hogy az adott töltőberendezés a Mobiliti roamingszolgáltatásával valóban elérhető-e.
Ha a fizikai töltőkulccsal nem indul el a töltés, akkor próbáld meg applikációval elindítani.
Ha a töltés olyan berendezésen nem indul el, amely roamingtöltőként jelölt, akkor jelezd azt közvetlenül a töltőberendezés üzemeltetőjének. Amennyiben azt feltételezed, hogy a töltés a Mobiliti applikáció vagy a Mobiliti-profilod miatt nem indul el, akkor fordulj ügyfélszolgálatunkhoz. Kollégáinktól külföldi utad során is magyarul kaphatsz segítséget a nap 24 órájában.
Mit kell tennem, ha a töltés végeztével a töltőkábel nem távolítható el?
Győződj meg róla, hogy mindent megfelelően végeztél-e el, próbáld meg a töltés leállítását és a kireteszelést többször is megkísérelni.
Várj pár percet, és próbáld meg újra. Előfordulhat, hogy pár perc várakozást követően a töltés leáll.
Ha mégsem sikerül megoldást találnod, akkor vedd fel a kapcsolatot a töltőpont üzemeltetőjével.