Üdvözöljük a Mobiliti hálózatában!

Utolsó módosítás: 0001.01.01

 

FOR ENGLISH CLICK HERE

 

Flotta ügyfelünkként Ön Magyarország 1600 töltési pontján töltheti autóját. A Mobiliti töltési szolgáltatása országszerte elérhető a közterületi töltőkön felül áruházak, bevásárlóközpontok, hotelek és vendéglátóhelyek parkolóiban, valamint Shell üzemanyag töltőállomásokon található töltőkön is.

Roamingszolgáltatásunkkal ügyfeleink Európa szerte több százezer töltőállomáson tölthetik autójukat.

A flottás „fizikai ügyfélkulcs” kényelmes használata mellett Önnek lehetősége van a díjnyertes Mobiliti applikáció nyújtotta előnyöket Flotta Tagként is igénybe venni. Amennyiben a Flotta Manager hozzárendeli a Flotta Tag privát Mobiliti app regisztrációját a cég flotta szerződéséhez (konkrétan a cégtől kapott fizikai ügyfélkulcshoz, más néven RFID-hoz), akkor Ön céges autó esetében is láthatja az alábbi adatokat:

 

Töltőállomásra vonatkozó valósi idejű adatok:

  • hely (cím),
  • típus (AC/DC, és azok teljesítménye),
  • valós idejű foglaltsági adatok (Elérhető/szabad/ hibás/ utolsó használat ideje),
  • töltési ár (Ft/kWh vagy Ft/perc. Mindig az adott flottára érvényes ár jelenik meg!).

 


Töltés indítás és leállítás lehetősége

  • push üzenet a sikeres töltés indításról (akkor is ha RFID-val történt),
  • app-os töltés indítás és leállítás lehetősége (akár olyan töltőn is ahol az RFID olvasó nincs beépítve).


Folyamatban lévő töltésre vonatkozó adatok:

  • Mennyi ideje megy a töltés?
  • Mekkora teljesítménnyel megy a töltés?
  • Mennyibe kerül a töltés?
  • DC töltés esetén a jármű akku. töltöttség állapota (pl. 86%).
  • Push üzenet a töltés leállásról.

 


Adatok a lezárt töltésekről:

  • e-mail alapú töltési összesítő mindent töltést követően,
  • időszakos statisztikák (év/nap/hónap) -> pl.: az egyéni töltési költségkeret nyomon követése céljából,
  • lezárt töltések áttekintése.

 

Flotta tagként mit kell tennie a hozzárendelés elvégzéséhez?

 

0.  A hozzárendelés előfeltétele, hogy Ön már rendelkezzen Mobiliti flottás fizikai ügyfélkulccsal!

Ha ezzel még nem rendelkezik, akkor kérje azt a Flotta Managerétől.

1.  Töltse le a Mobiliti appot, vagy ha már letöltötte, mindig frissítse a legutolsó verzióra!

2.  Regisztráljon a (személyes) céges e-mail címével a Mobiliti appban!

(Regisztrációt követően Önnek nem szükséges bankkártya adatot megadnia.)

3.  Küldje meg a Flotta Managernek a regisztráció során Ön által megadott e-mail címet!

4.  A Flotta Manager hívja meg Önt a Flotta Portálon!

(A Flotta Portálhoz csak a Flotta Manager fér hozzá, Flotta Tag nem.)

5.  A rendszer értesíti, ha Ön Flotta taggá vált. Várja meg a visszaigazoló üzeneteket!

6.  FONTOS: Állítsa be alapértelmezettnek a céges fizikai ügyfélkulcsot:

 

 

Töltés indítás és kezelés Flotta tagok számára / GYIK

Hogyan tud töltést indítani?

1.  Mobilról:

1.1.    Ellenőrizze, hogy a céges ügyfélkulcsa legyen kiválasztva alapértelmezettként!

1.2.    Csatlakoztassa a gépjárművet a töltőhöz!

1.3.    Indítsa el a töltést a Mobiliti alkalmazásból!

1.4.    Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!

1.5.    Ellenőrizze a Mobiliti appban a töltés elindulásáról kapott push üzenetet!

2.  Fizikai ügyfélkulccsal (RFID):

2.1.    Csatlakoztassa a gépjárművet a töltőhöz!

2.2.    Érintse hosszan a tokent a töltőoszlophoz.

2.3.    DC töltő esetén kövesse a kijelzőn megjelenő utasításokat.

2.4.    Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!

2.5.    Ellenőrizze a Mobiliti appban a töltés elindulásáról kapott push üzenetet!

 

Hol látja a folyamatban lévő töltéseit?

A Mobiliti appban nyomon követheti a futó töltés állapotát.

 

Hogyan tudja leállítani a futó töltést?

Tipp: Függetlenül attól, hogy a töltést a Mobiliti appal vagy fizikai ügyfélkulccsal indította, a töltés leállítása az alábbi két módon elvégezhető:

1. Mobilról:

1.1.    A Futó töltés képernyőn a „Húzd el a leállításhoz” csúszka elhúzásával.

1.2.    Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!

1.3.    Válassza le a töltőkábelt a járműről!

2.  Fizikai ügyfélkulccsal (RFID):

2.1.    Érintse a töltő kulcsot a töltőn jelzett felülethez!

2.2.    Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!

2.3.    Válassza le a töltőkábelt a járműről!

 

A töltés akár távolról is leállítható?

Igen, a Mobiliti alkalmazással ez lehetséges. Kérjük, a töltést követően haladéktalanul álljon el a töltőállomásról, hogy az mások számára is elérhető legyen.

 

Mi a teendő, ha nem indul el a töltés?

Kérjük, keresse fel az éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálatunkat a töltőállomáson jelzett telefonszámon.

 

Ki fizeti a töltést?

Ha a céges fizikai ügyfélkulccsal vagy mobilon a Mobiliti appban a céges ügyfélkulcsot kiválasztva indítja a töltést, akkor azt a cég fizeti a Mobilitivel kötött flottaszerződésben foglaltak szerint.

(A számlát közvetlenül a cég kapja. A Flotta Manager részére a Flotta Portálon, egyedi, Flotta Tagokra vonatkozó töltési/költési riportok is elérhetőek.)

 

Mennyibe kerül a Flottás töltés?

A töltés ára a Mobiliti alkalmazásban és a töltési összesítőkben megjelenített költségek szerint alakul. Kérjük, hogy roaming töltések esetén minden esetben győződjön meg az érvényes árazásról!

A külföldi (roaming) töltések díját is a Mobiliti elszámolási rendszerén keresztül, forintban számlázzuk.

 

Mi a teendő, ha a Flotta tag nem a megfelelő ügyfélkulcsot választotta ki alapértelmezettnek, és ezért a töltés költsége a privát bankkártyáját terhelte?

Sajnos nincs mód utólagos visszatérítésre vagy átkönyvelésre.