Üdvözöljük a Mobiliti hálózatában!

Utolsó módosítás: 0001.01.01

 

Flotta ügyfelünkként Ön Magyarország ~1500 töltési pontján töltheti autóját. A Mobiliti töltési szolgáltatása országszerte elérhető a közterületi töltőkön felül áruházak, bevásárlóközpontok, hotelek és vendéglátóhelyek parkolóiban, valamint Shell üzemanyag töltőállomásokon található töltőkön is.

Roamingszolgáltatásunkkal ügyfeleink Európa szerte több százezer töltőállomáson tölthetik autójukat, többek között az IONITY nemzetközi ultratöltő hálózatán is.

A flottás „fizikai ügyfélkulcs” kényelmes használata mellett Önnek lehetősége van a díjnyertes Mobiliti applikáció nyújtotta előnyöket Flotta Tagként is igénybe venni. Amennyiben a Flotta Manager hozzárendeli a Flotta Tag privát Mobiliti app regisztrációját a cég flotta szerződéséhez (konkrétan a cégtől kapott fizikai ügyfélkulcshoz, más néven RFID-hoz), akkor Ön céges autó esetében is láthatja az alábbi adatokat:

 

Töltőállomásra vonatkozó valósi idejű adatok:

  • hely (cím),
  • típus (AC/DC, és azok teljesítménye),
  • valós idejű foglaltsági adatok (Elérhető/szabad/ hibás/ utolsó használat ideje),
  • töltési ár (Ft/kWh vagy Ft/perc. Mindig az adott flottára érvényes ár jelenik meg!).

 


Töltés indítás és leállítás lehetősége

  • push üzenet a sikeres töltés indításról (akkor is ha RFID-val történt),
  • app-os töltés indítás és leállítás lehetősége (akár olyan töltőn is ahol az RFID olvasó nincs beépítve).


Folyamatban lévő töltésre vonatkozó adatok:

  • Mennyi ideje megy a töltés?
  • Mekkora teljesítménnyel megy a töltés?
  • Mennyibe kerül a töltés?
  • DC töltés esetén a jármű akku. töltöttség állapota (pl. 86%).
  • Push üzenet a töltés leállásról.

 


Adatok a lezárt töltésekről:

  • e-mail alapú töltési összesítő mindent töltést követően,
  • időszakos statisztikák (év/nap/hónap) -> pl.: az egyéni töltési költségkeret nyomon követése céljából,
  • lezárt töltések áttekintése.

 

Flotta tagként mit kell tennie a hozzárendelés elvégzéséhez?

 

0.  A hozzárendelés előfeltétele, hogy Ön már rendelkezzen Mobiliti flottás fizikai ügyfélkulccsal!

Ha ezzel még nem rendelkezik, akkor kérje azt a Flotta Managerétől.

1.  Töltse le a Mobiliti appot, vagy ha már letöltötte, mindig frissítse a legutolsó verzióra!

2.  Regisztráljon a (személyes) céges e-mail címével a Mobiliti appban!

(Regisztrációt követően Önnek nem szükséges bankkártya adatot megadnia.)

3.  A küldje meg a Flotta Managernek a regisztráció során Ön által megadott e-mail címet!

4.  A Flotta Manager hívja meg Önt a Flotta Portálon!

(A Flotta Portálhoz csak a Flotta Manager fér hozzá, Flotta Tag nem.)

5.  A rendszer értesíti, ha Ön Flotta taggá vált. Várja meg a visszaigazoló üzeneteket!

6.  FONTOS: Állítsa be alapértelmezettnek a céges fizikai ügyfélkulcsot:

 

 

Töltés indítás és kezelés Flotta tagok számára / GYIK

Hogyan tud töltést indítani?

1.  Mobilról:

1.1.    Ellenőrizze, hogy a céges ügyfélkulcsa legyen kiválasztva alapértelmezettként!

1.2.    Csatlakoztassa a gépjárművet a töltőhöz!

1.3.    Indítsa el a töltést a Mobiliti alkalmazásból!

1.4.    Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!

1.5.    Ellenőrizze a Mobiliti appban a töltés elindulásáról kapott push üzenetet!

2.  Fizikai ügyfélkulccsal (RFID):

2.1.    Csatlakoztassa a gépjárművet a töltőhöz!

2.2.    Érintse hosszan a tokent a töltőoszlophoz.

2.3.    DC töltő esetén kövesse a kijelzőn megjelenő utasításokat.

2.4.    Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!

2.5.    Ellenőrizze a Mobiliti appban a töltés elindulásáról kapott push üzenetet!

 

Hol látja a folyamatban lévő töltéseit?

A Mobiliti appban nyomon követheti a futó töltés állapotát.

 

Hogyan tudja leállítani a futó töltést?

Tipp: Függetlenül attól, hogy a töltést a Mobiliti appal vagy fizikai ügyfélkulccsal indította, a töltés leállítása az alábbi két módon elvégezhető:

1. Mobilról:

1.1.    A Futó töltés képernyőn a „Húzd el a leállításhoz” csúszka elhúzásával.

1.2.    Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!

1.3.    Válassza le a töltőkábelt a járműről!

2.  Fizikai ügyfélkulccsal (RFID):

2.1.    Érintse a töltő kulcsot a töltőn jelzett felülethez!

2.2.    Várja meg a töltőből hallható kattanó hangot!

2.3.    Válassza le a töltőkábelt a járműről!

 

A töltés akár távolról is leállítható?

Igen, a Mobiliti alkalmazással ez lehetséges. Kérjük, a töltést követően haladéktalanul álljon el a töltőállomásról, hogy az mások számára is elérhető legyen.

 

Mi a teendő, ha nem indul el a töltés?

Kérjük, keresse fel az éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálatunkat a töltőállomáson jelzett telefonszámon.

 

Ki fizeti a töltést?

Ha a céges fizikai ügyfélkulccsal vagy mobilon a Mobiliti appban a céges ügyfélkulcsot kiválasztva indítja a töltést, akkor azt a cég fizeti a Mobilitivel kötött flottaszerződésben foglaltak szerint.

(A számlát közvetlenül a cég kapja. A Flotta Manager részére a Flotta Portálon, egyedi, Flotta Tagokra vonatkozó töltési/költési riportok is elérhetőek.)

 

Mennyibe kerül a Flottás töltés?

A töltés ára a Mobiliti alkalmazásban és a töltési összesítőkben megjelenített költségek szerint alakul. Kérjük, hogy roaming töltések esetén minden esetben győződjön meg az érvényes árazásról!

A külföldi (roaming) töltések díját is a Mobiliti elszámolási rendszerén keresztül, forintban számlázzuk.

 

Mi a teendő, ha a Flotta tag nem a megfelelő ügyfélkulcsot választotta ki alapértelmezettnek, és ezért a töltés költsége a privát bankkártyáját terhelte?

Sajnos nincs mód utólagos visszatérítésre vagy átkönyvelésre.